2008. október 21.

Birs-alma-körteleves, kicsit másképpen

Kaptam múlt héten ajándékba 1 szép nagy birsalmát, de láttam egy foltot az oldalán, kezdeni kellett vele valamit. Önmagában az nem sok, de volt a kamrában alma és körte is. Akkor legyen belőle leves, gondoltam, de nem akartam hagyományos gyümölcslevest, mert Vimizo currys pácában ültek már a csirkeszárnyak a második fogáshoz, úgyhogy ahhoz próbáltam egy kicsit csavarni az ízeken. Úgy gondolom, sikerült.



Hozzávalók:
1 birsalma, 1 alma, 1 körte, 10 dkg cukor, 1 dl tejszín, pici só, 4 szem szegfűbors összetörve, 1 csipet őrölt chili és 1 csipet currypor

7 dl vizet feltettem a tűzhelyre, beletettem az összes fűszert. Amikor felforrt a víz, beleraktam a kockára vágott gyümölcsöket, és félpuhára főztem. Kivettem belőle a gyümölcsök kb. harmadát, leturmixoltam, hozzátettem a tejszínt, és visszaöntöttem a levesbe. Készre főztem, langyosan tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin