2009. február 6.

Fahéjas-csokis keksz


Lefényképeztem tegnap a maradékot, jól tettem, mert az előbb már csak 2 db volt a tálban belőle. A fiam ezt eszi folyamatosan, azt mondja, ez csúcs! (Igaza van:))

KicsiVúnál olvastam, megtetszett, jókat írtak róla a kommentekben is. Rögtön bizalmat szavaztam, dupláztam az adagot. Rám alig jellemző módon szinte alig változtattam rajta, mindössze annyit, hogy csak 10 dkg étcsokit vagdostam bele, bőven elég is volt, jutott belőle mindenhová. A villával alaposan lenyomkodtam, igyekeztem laposabb-vékonyabb kekszeket gyártani. 50 db lett belőle, 2 gáztepsi lett tele vele.

Az én sütőmben 200 fokos alsó-felső sütésen 17 perc, a leírt instrukciókkal ellenőriztem, tökéletes, finom! KicsiVú, köszi!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szívesen!:) Kicsit izgultam az elején, hogy minden ok volt-e, aztán megnyugodtam.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin