2009. április 3.

Nálam is lezárult a licit!

Majdnem 4 napig olyan izgalommal ültem a számítógép előtt, mint egy kisdiák vizsga előtt; vajon licitálnak-e az én sütimre is... Elég fiatal blogger vagyok még (legalább ebben, ha éveim számában már nem is annyira...), kíváncsi voltam. Sütési tudományomat az utóbbi miatt már összeszedtem, úgyhogy biztosan nem fog csalódni a nyertes:

BKJudit, aki 6000 Ft-ért lett a süti tulajdonosa

Gratulálok neki, és köszönöm a többi licitálónak is a részvételt! Köszönet az ötletért Nemisbékának, és a részletek kidolgozásáért az összes többi résztvevőnek! Örülök, hogy részese lehettem ennek a kezdeményezésnek:)
És ne feledjétek: Garffykánál holnap estig még szert lehet tenni egy sütire!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin