2009. április 3.

Sárgarépás-uborkás krumplisaláta

Sajnos a családi ünneplés nagy kavarodásában a salátákról abszolút nem készült fénykép, de szeretném leírni, hogy megmaradjanak, mert újra fognak készülni. Ez a saláta például egészen másmilyennek indult, különféle - készletezési - okok miatt ez lett a végeredmény; jó lett, visszatapsolom még. (Azóta már többször is készült, legutóbb fotó is lett végre...)



Hozzávalók:

1 kg krumpli héjában megfőzve, félbevágva, szeletelve, 10-15 közepes nagyságú ecetes uborka szeletelve, 2 közepes lila hagyma apróra vágva, 1 jó nagy sárgarépa durvára reszelve, só, bors (+ ha csak magunknak készítem, teszek bele apróra vágott chilipaprikát is)

Öntet: 2 dl tejföl, 1 pohár joghurt, 1 ek. olívaolaj, 4 ek. majonéz, 1 ek. mustár, pici cukor, kevés citromlé, só, bors

A zöldségeket felvágás közben soronként sóztam, borsoztam, majd összeráztam.
Az öntethez valókat egy tálban összedolgoztam, a zöldségekre öntöttem, megkevertem, hűtőbe tettem.
Tálalás előtt tálba púpoztam.

3 megjegyzés:

Garffyka írta...

Köszönöm, hogy olvasóm lettél :-)

Szeretem az ilen másnak indult, de ez lett belőle ételeket :-), így születnek az új ötletek és ízek.

Kata írta...

Garffyka, örömmel:)

Van még ilyen véletlen ételem, ha sorra kerül, felrakom.

Zita írta...

A többi saláta receptjét is kérjük!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin