2009. szeptember 2.

Húsos krumplikrokett


Régebben készítettem, most találtam meg a fotót róla.

Volt egy adag maradék krumplipürém, krokettet terveztem belőle. Már bele is tettem a tojást, a lisztet és a szerecsendiót, és közben gondolkoztam, hogy mi legyen hozzá a főfogás. Nekem elég lett volna magában is, mert nagyon szeretem, de férj azért nem elégszik meg ennyivel. Kinyitottam a hűtőt, találtam benne kb. 20 dkg maradék darált pulykahúst. Járt az agyam, milyen zöldséggel kéne házasítani valami fasírtféléhez, de azután győzött a lustaság, hozzákevertem a nyers kroketthez. Zsemlemorzsába mártottam, kisütöttem, expressz paradicsomsalátával tálaltam, ami nevéhez híven ugyanolyan gyorsasággal el is fogyott.

Expressz paradicsomsaláta: a paradicsomot összevágom, picit sózom, bővebben borsozom, nálunk kap egy lehelletnyi chilit is, utána balzsamecet és (fokhagymás) olívaolaj megy a tetejére. Kész, lehet máris enni!

Gyors és könnyű kategória, főleg ha tényleg maradék püréből készül. Számításaim szerint 500 Ft-nál nem drágább, ketten jóllaktunk belőle egy leves után.



1 megjegyzés:

Chef Viki írta...

Hmmmmmmmmm...

Ez nálunk is elfogyott volna pont így, ahogy itt van! Szuper!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin