2010. március 11.

Megjelentünk!!!


A Szepyke fejéből kipattant ötletből mára megszületett a receptújság. 14 lelkes gasztroblogger - köztük én is - együtt sütött-főzött, hogy a húsvétra készülődésben ötleteket adjon. Vannak az újságban előételek, főételek, desszertek, reformételek, egyéb tippek és trükkök, mindenkinek hasznos lesz, aki kéri. Terveink szerint havonta fogunk megjelenni újdonságokkal.

A kiadvány ingyenes, de ahhoz, hogy le tudjátok tölteni, itt egy rövid regisztráció szükséges.

Én többek között ezt készítettem, a kiadványban megtaláljátok a receptjét is:



Kattintsatok
, és töltsétek le ti is:)

8 megjegyzés:

Andi írta...

Gratulálunk!

Bianka írta...

Gratulálok

Unknown írta...

Gratulálok!

Viki írta...

Tiszta szívből gratulálok ehhez a nagy és csodálatos munkához. Látszik az újságon, hogy rengeteg energiát fektettetek bele a saját -és a mi örömünkre egyaránt, amiért óriási köszönet.

Kata írta...

Köszönöm szépen a gratulációkat a saját, és a többiek nevében is! Remélem, hasznát veszitek majd a benne olvasottaknak.

Liza írta...

Nagyon jó az újság, gratulálok hozzá! Megyek nézem a recepted:-))

Thrini írta...

Olvastam a receptjeidet, gratulálok!

Felhőlány írta...

Nagyon ügyesek vagytok! Gratulálok! :))
És cserébe van egy kis meglepetésem, ami Téged is illet:
http://felholanyka.blogspot.com/2010/03/ujabb-dijat-kaptam.html

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin