2010. április 26.

Cukker blogger...

Livitól, a Gyémánt Konyhából kaptam ezt a díjat, még a múlt héten. Nagyon szépen köszönöm, jól is esett, tudom, nem siettem el a választ... Két oka is volt: egyrészt el voltam kicsit havazódva és könnyebb volt "hozott" anyagokból dolgozzak, másrészt meg talán öregszem, és nehéz a kedvencekre válaszoljak; azután rájöttem, ha nincs, nem kell rajta gondolkozzak:)

Íme hát a lista:

Kedvenc...

Íróm: sok van
Könyvem: sok van
Italom: száraz vörösbor
Ételem: rengeteg... ami csípős, ami zöldséges, ami húsos, a halak, a sütik...jaj nekem:)
Énekesem: nincs
Énekesnőm: nincs
Színészem: nincs
Együttes: nincs
Dj: nincs, de ezt őszintén bevallom, ez nem is foglalkoztatott soha
Dalom: sok van
Sorozat: nem vagyok függő hál istennek...
Mozi film: nincs
Hangszerem: szaxofon
Hónap: március
Nap: szombat, vasárnap
Évszak: tavasz
Napszak: napfelkelte, víz mellett... leginkább a tengerparton szeretném:)
Sport: futni kellene megint...
Bloggerem: nagyon sokan vannak:)
Kommentelőm: ők is vannak néhányan:)
Kedvenc idézet: bevallom, nekem ez sincs, de kerestem egyet, ami nagyon tetszik és illik is ide. Ezt majd olvasgatom, amikor megint abba szeretném hagyni a blogírást...

"Fontos, hogy megtanuld: nem szerethet téged mindenki. Lehetsz te a világ legfantasztikusabb szilvája, érett..., zamatos..., kívánatosan édes, és kínálhatod magad mindenkinek, de ne feledd: lesznek emberek akik, nem szeretik a szilvát."

Most olyat teszek, amit nem szoktam. Azoknak az embereknek küldöm tovább, akik kommentelni fognak erre a bejegyzésre, tehát kíváncsiak voltak rám:)

3 megjegyzés:

Eva írta...

Jó volt olvasni, Katám:)Szaxofon, tengerpart, mmmm, nekem is jöhet minden mennyiségben:)

Chef Viki írta...

Na ne csináld már... Mi az, hogy abbahagyni a blogírást???

Elő azzal a szaxofonnal és a napkeltével!

Az idézet viszont maga az Élet! Hát nem? Nagyon igaz minden szava.

Kata írta...

Lányok, köszi, tiétek a pálya, illetve a díj:)

Örülök, hogy egyetértünk szaxofon és tengerpart ügyben, ezek nagyon jó dolgok az életben!

A blog meg addig van, amíg meg tudom győzni magamat arról, hogy érdemes... Az idézet nekem is nagyon tetszik, még ha most is találtam:)

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin