2010. április 30.

Medvehagymás vegyes zöldségsaláta


Megint egy jól sikerült saláta. A lényeg nagy valószínűséggel az önteten van, nagyon jól ízesítette a natúr zöldségeket. A kevés maradék szépen kiegészítette az ízeket, meg rájöttem, nekem kell hozzá egy kis fehérje, hogy ne legyek egy óra múlva farkaséhes.

Hozzávalók:

4 laskára vágott fejeskáposzta levél
1 apróra vágott lilahagyma
10-12 medvehagyma levél vastag csíkokra vágva
3 db retek csíkokra vágva
néhány szelet csípős zöldpaprika
maradék párolt rizs és néhány húskocka

Öntet:

2 kávéskanál dijoni mustár (currys)
2 evőkanál fehérborecet
1 kávéskanál méz
4 evőkanál olívaolaj
tengeri só, frissen őrölt bors


Az összevágott zöldségeket és a többi belevalót egy tálban összeráztam. Az öntethez valókat összekevertem, tálaláskor öntöttem a saláta alapra.


Fél darab rozsos riegelt ettem hozzá, az adag felével dugig jóllaktam.

6 megjegyzés:

Bianka írta...

Imádom a salátákat. Jöhet bármennyi és bármilyen

Ami írta...

Fúú, én ebből kérek szépen! Nagyon finom lehet :)

Chef Viki írta...

Hihi :-)))

Szuper!

Anikó írta...

Látom, te is tobzódsz a medvehagymás variációkban.De finom is nagyon és mindjárt vége a szezonjának.Azt hallottam, le lehet fagyasztani, mint a petrezselymet. Ki kéne próbálni:-))

Rékamanó írta...

Szia Kata
szép hétvégét kívánok neked remélem jól vagy?
puszi..:))

Notburga írta...

Hát a hétvégi evészetek után ez a saláta lesz nekem az igazi... :))

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin