2011. március 15.

Piros-fehér-zöld rizottó


Jól illik a mai napra, ugye? Igaz, a piros szín nem annyira erős benne, de azért ott van:)

Hozzávalók 2 személyre:

15 dkg rizottó rizs
1/2 l húsleves
30 dkg csirkemellfilé
2 marék zöldborsó
8-10 dkg húsos szalonna
1 nagyobb répa
1 fej hagyma
kevés csípős paprika (olajban eltett)
só, bors
pici olaj


A húst felkockáztam, a hagymát apróra vágtam, a répát hosszában négyfelé vágtam, majd egészen vékonyra gyalultam.
Pici olajon a húst megpároltam-megpirítottam, kitettem tányérra. A felcsíkozott szalonnát lassú tűzön kiolvasztottam. Beletettem a hagymát, üvegesre pirítottam, hozzátettem a répát, majd 3-4 perc múlva a zöldborsót is, nagyjából 10 perc alatt roppanósra főztem, sóval és borssal fűszereztem. Beleöntöttem a rizst, a csípős paprikát, és merőkanálnyi adagonként öntöttem hozzá a húslevest. Amikor az utolsó adag leves is belekerült, vele együtt a húst is hozzátettem, és készre főztem az egészet.

A tányéron - ez már valahogy nem érte meg a fotózást - megszórtuk reszelt sajttal.
Kb. 10 perc alatt megettük az egészet...

9 megjegyzés:

Jade írta...

Nagyon jo!!!

Éva írta...

Nagyon ünnepire vetted a dolgot, de guszta !

Kati írta...

Tényleg piros -fehér-zöld, és biztos finom is volt.

Raindrop írta...

Ó, ezt nagyon bírom. :D

Bianka írta...

Fantasztikus színek

Bianka írta...

Hamarosan díj vár rá nálam

Viki írta...

Kata, köszönöm! Ez éppen az én ünneplős szülinapomra készült, kokárda helyett ! Jól hangzik és jól is néz ki,

Kata írta...

Lányok, köszönöm szépen! Nem csak jól nézett ki, de nagyon finom is volt.

Viki, hát persze hogy a szülinapodra!:) és Isten éltessen!:))

Kata írta...

Bianka, köszi, akkor majd megyek (azért IS) feléd:)

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin