2011. április 14.

Segítsüti átadás




Sikerült hamar egyeztetnem a nemrég lezajlott licitálás után a nyertesemmel, így tegnap meg is érkezett a süteményem a tőlem 265 km-re élő családhoz.

Örülök, hogy gondosan terveztem, mert valóban csak futárszolgálattal lehetett célba juttatni a csomagot. Kicsit aggódtam, de hála a Zsanettnak, nem hagyott sokáig kétségek között; amikor megkapta a sütit, rögtön elküldte a telefonomra a torta képét, sőt itthon az e-mail-ek között több fénykép is várt. A pici lány tegnap volt 2 éves, és a virágokkal díszített csokis-diós pite lett a szülinapi tortája:)

A levél szerint sikerült örömet szerezni a családnak és a gyerekeknek, az ő adományukkal pedig a Down-kóros gyerekeknek tudunk segítséget nyújtani. A liciten túl ajándéktárgyak vásárlására, valamint a recepteket tartalmazó füzet vásárlására nyílik lehetőség, amelyek az oldalon megtekinthetők. (Egy titok: én már láttam a receptes füzet majdnem végleges változatát; hát, ki ne hagyjátok, ha megtehetitek, mert csodaszéééééép!!!)

Zsanettől engedélyt kaptam, hogy betehetem az általa készített fényképet az ünnepeltről; Isten éltesse, éljen boldogan és egészségesen!:)


Végül szeretném megköszönni a Royal-Sprint futároknak, akik bevállalták és meg is tették, hogy "kicsit másképpen" kezelik a csomagomat, és épségben eljuttatják a címzetthez.

2 megjegyzés:

Éva írta...

Gratulálok ! Milyen boldogság adni, és aki kapja annak is milyen nagy öröm!

Kata írta...

Éva, köszönöm! tényleg élmény volt adni és, és olvasni is más örömét:)

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin