2011. július 12.

Meggyes sárgabarackdzsem


Még mindig befőzés!! ugye nem unjátok? én pedig keresem a finom változatokat. Megint találtam egyet, leírom, mert még véletlenül elfelejtem, pedig nagyon nem szeretném, mert ez is fincsi!

Hozzávalók

1 kg tisztított, nagyobbra darabolt sárgabarack
30 dkg magvalt meggy (jó édes volt)
35 dkg cukor
1 csomag 3:1 dzsemfix

A meggyet kimagozás után felforraltam, majd állni hagytam; az volt a cél, hogy a levét kicsit kiengedje. A nagyja levét pohárba öntöttem, megittuk (kb. 1,5 dl volt).
Közben megtisztítottam a barackot, hozzátettem a meggyhez. Rászórtam a cukrot és a dzsemfixet, felforraltam, utána még 4 percig rotyogtattam. Tiszta üvegekbe szedtem, majd 10 percre fejre állítottam őket. Az idő letelte után a helyükre tettem a kamrában.

3 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon finom lehet és guszta, de ezeket egyáltalán nem teszed dunsztba?

Bianka írta...

Igazán finom lehet

Ceffa írta...

Kata, már a citromos sárgabarack lekvárod is levette a lábáról a családot!!! Ez egyszerűen mennyei lehet:))

Gyere kérlek és játsz Velem Te is a blogomon:)

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin