2012. március 20.

Hegyi Barbara: ABRAKA BABRA


Nem azért választottam Barbara szakácskönyvét, mert hiányzik még egy gasztrós könyv a polcról, hanem azért, mert egyébként is kedvelem őt; a lényét, a humorát, a hangszínét, a stílusát. És kíváncsi voltam, hogy milyen ő a konyhában. Mire átlapoztam, nem csak ezt tudtam meg róla, hanem még többet is:)

Jó érzés kézbe venni a könyvet: ízléses a borító, szép papíron olvasható, nem hangyabetűkkel írt sorok (igen, ez is számít, ha az ember már elmúlt ennyi meg annyi;) és gyönyörű fotók vannak benne. Elolvastam a fülszövegben Barbara ajánlását; azokat az elveket vallja, amiket én is nagyra tartok: természetes hozzávalókból, természetes módon főzni, és mindezeket úgy is fotózni. Ráadásul a receptek kapcsán történeteket is olvashatunk róla és a családjáról, bepillantást nyerhetünk kicsit az életébe, a színésznő egyéni stílusában tálalva.

Az ételek nem "különlegesek", Barbara nem főz hóbortos ennivalókat. Viszont bőven vannak a könyvben használható, jól megírt receptek, amiket bárki elkészíthet. És vannak olyan témák - pl. kenyérre kenhető krémek, spagettik, csokoládék -, amelyekre többfajta változat is található egy kupacban.

Biztos vagyok benne, hogy főzni is fogok belőle (van olyan szerzeményem, amit évek óta nézegetek, de vagy alapanyag híján, vagy annak az ára, illetve az elkészítés roppant bonyolultsága miatt nem jutottam még el odáig).

És végül köszönet a Park Kiadónak a könyvért!

5 megjegyzés:

Hapci írta...

Szegény Hegyi Barbara, felsimerhetetlenre fotosopolták.
Nem értem, hogy intelligens, korosodó nők miért hagyják (akarják?) ezt.

Vali írta...

Szia!
Én is megvettem a könyvét mert nagyon szeretem mint színésznőt. Tetszik a könyve, tényleg nem hókusz-pókos receptek vannak benne.
Természetes az egész könyv.

Vicuska írta...

Nem hiszem, hogy megkérdezik tőlük, bár ki tudja :) Várom a recepteket tőle általad!!! :)

heti menük írta...

Nekem is megvan a könyv, karácsonyra kaptam. Egyszerű, könnyen elkészítehtő ételek vannak benne, rengeteg élménybeszámolóval és fényképpel a színésznő életéből...A rebarbarából készült ételek keltették fel leginkább a figyelmemet, mert még sosem készítettem rebarbarás ételt.

Kata írta...

Hapci, erre ugye nem az én válaszomat várod??:)

Vali, örülök, hogy egy véleményen vagyunk!:)

Vicuska, majd jönnek:)

Heti menük, eddig egy rebarbarás cuccot láttam a könyvben, szerintem jónak tűnik. Én szeretem ezt a növényt, legegyszerűbben kompótot lehet belőle varázsolni, az is finom, de láttam már belőle sok-sok mindent, szerintem a lehetőségek végtelenek!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin