2008. szeptember 21.

Túrós keksz


Az Nők Lapja Café Sütik - képpel fórumán gyönyörű és nagyon finom sütik vannak. Ott csábultam el Sziszi ötletére, ő gondolta ki az édesített "túrós pogácsát". Igaza volt, tényleg finom lett. Ő még tett hozzá beáztatott mazsolát is, és gyönyörű masni formára alakította, de nekem most erre nem volt időm. Találtam a fiókban szép virág alakú kiszúrót, szerintem ezzel is szép kekszek lettek belőle.

Hozzávalók:

25 dkg liszt
8 dkg porcukor
csipet só
25 dkg margarin
25 dkg túró

Ezeket összegyúrtam ebben a sorrendben, és egy folpackba csomagolva betettem este a hűtőbe. Másnap reggel kivettem, lisztezett deszkán kinyújtottam kb. 4 mm vastagra, és egy fém kiszúróval kiszaggattam. Viszonylag nagyobb kekszek lettek, 45 db lett belőle. A közepükre egy mokkáskanálnyi sűrű házi meggylekvárt tettem, és 180 fokos sütőben világosbarnára sütöttem. Porcukorral megszórtam.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin