2008. október 14.

Csigalázban égve...


Emlékszem, volt egy időszak, amikor sokan kanyarítottak csigaformákat sós és édes tésztafélékből. Most valószínűleg engem ért el ez a láz, a múltkor elkészített kosárforma maradék hamis leveles tésztájának is ez lett a sorsa. Találkoztam No Salty receptes oldalán a sajtos rolókkal, a gondolataimban egy-kettőre egyszerűsített csiga lett belőle. Pontos hozzávalókat nem tudok írni, de szerintem ehhez nem is kell igazán, abból lehet készíteni, amit a hűtőben talál az ember.
A tésztát kinyújtottam téglalap alakúra, a hűtőben lévő gouda sajtból reszeltem rá úgy, hogy mindenhová jusson belőle. Volt talán 15 szem olívabogyóm, azt kicsikre felvágtam, rászórtam a sajtrétegre. Összetekertem, felvágtam kb. 1,5 cm-es darabokra. Sütőpapíros tepsire tettem, megkentem tojással, és 200 fokos légkeveréses sütőben 17 percig sütöttem.
Egyszerű és nagyszerű!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Csigának a tésztája finom kakaósként is. Persze sajtosként is.

Kata írta...

Biztosan igazad van, még nem próbáltam ezt édeshez, előtte vagyok még:) A kakaós csigát valamiért kelt tésztából szoktam sütni, de jó ötletet adtál, kipróbálom.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin