2008. október 8.

Rántott máj kicsit másképpen


Még régebben keresgéltünk a neten, hogyan tudnánk csirkemájat tárcsán sütni. Akkor találtuk az indexes fórumon azt a megoldást, hogy jó előre pácoljuk be a májat olajjal, sóval, borssal és egyéb fűszerekkel. Így nem fog csapkodni sem, mert a benne lévő folyadékot a só kinyomja a májból, és ráadásul még puha marad a sózás ellenére is. Ez működött rendesen, többször sütöttük így, ezért életem párjának az jutott eszébe, hogy mi lenne, ha a rántani kívánt májjal is így tennénk.



Így aztán szépen a főzés előtti napon kettévágtam a csirkemájakat, besóztam, borsoztam, majoránnáztam és egy kis mustárral is átforgattam. Másnap hagyományosan kipaníroztuk, és lőn nagyon finom, puha rántott máj, égési sérülések, robbanások és olajtócsák nélkül! Még egy nagyon fontos dolog van: ne szúrjunk bele semmiképpen villával, óvatosan, konyhai csipesszel fordítsuk meg!

5 megjegyzés:

duende írta...

Hú ez jó ötlet. Egyszer leégettem a fél arcomat, mert akkorát durrant a pulykamáj a forró olajban, hogy még a bőrömön kívül a fél konyhát is beterítette...
Veszélyességi pótlékot kértem, kaptam is egy pálinkát. Az ilyedtségre. Meg levendualolajat az égett képemre... :-(
:-) (Szépen gyógyult.)

Kata írta...

:)))

Névtelen írta...

Hello most kipróbálom a leirtak alapján biztos nagyon fini lessz.köszi a receptet.Évi

Kata írta...

Évi remélem, hogy sikerülni fog neked is!

Jutka írta...

Köszönöm Kata, következőben kipróbálom..nagyon megégettem az arcomat, épp oda fröccsent :)

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin