2010. április 15.

Medvehagymás-kecskesajtos cicatelli tészta

Nagyon egyszerű ebédünk volt, pár perces második fogás, ráadásul teljesen idényétel. Nem is próbálom ragozni, íme a recept! Hozzávalók 2 személyre: 25 dkg cicatelli tészta vagy másféle tészta 2 evőkanál olívaolaj 4 evőkanál olajos turmixolt medvehagyma*
10 dkg kecskesajt
2 dl tejszín só, bors, csípős pirospaprika parmezánsajt a tetejére
Az olajat felhevítem, ráteszem a medvehagymát, kicsit megpirítom rajta, de nem viszem túlzásba:) Ráöntöm a tejszínt, sózom, borsozom, kicsi csípőset szórok rá. Beleteszek kecskesajt darabkákat, beleolvasztom.Közben megfőzöm a tésztát a zacskón lévő utasítás szerint, a szószba teszem. A tányéron megszórtuk parmezánsajttal. (kb. 20-25 perces étel) * A medvehagymát alaposan megmostam, igyekeztem törlőkendők között megszárítani. Jókaja ötlete alapján késes aprítóban egy kis olívaolajjal apróra vágtam, tárolóedénybe, majd mélyhűtőbe tettem annyit, ami a tésztakészítés után megmaradt. Jókaja szerint az olaj megakadályozza, hogy teljesen összefagyjon, kanállal fogok tudni belőle kaparni, amikor szükségem lesz rá.

6 megjegyzés:

Bianka írta...

Mennyei, kérhetek ?

Livi írta...

Szuper recept!

Chef Viki írta...

Hol sikerült medvehagymát lőni????

Köszi :-)

Ami írta...

Bevallom, nem tudtam, mi ez a "cicás" tészta ;) és megnéztem a linket. Aztán rájöttem, hogy még rég vettem egy ilyen csomaggal (trikoloros), csak nem tudtam mire használjam. Szuper recept! Ki kellene próbálnom. :)

Kata írta...

Bianka, nem kellett eltenni maradékot, befaltuk egy ültő helyünkben:)

Livi, köszi!

Viki, Pesten voltam a hétvégén és beiktattunk egy piaclátogatást is a lányommal...

Ami, nekem már nincs több ebből a tésztából sajnos, akkor vettem, amikor egyszer volt a Lidl-ben. Nagyon jó tartása van, szerintem nem is lehetne szétfőzni, nagyon tetszik.

Chef Viki írta...

Oh :-( Pedig mán azt hittem :-)

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin