2010. április 24.

Segítsüti átadás 1.


Érdekesen alakult nálam a vigaszágas süti sorsa; Pepecs, aki a 2. helyen végzett a licitben, nem Magyarországon él. Miután nagyon szeretett volna segíteni, ezért átutalta a teljes licitösszegét, de a sütit felajánlotta a 3. helyen végzett licitálónak, szavaival élve: "mert olyan jól licitált végig". Nagyon hálásak vagyunk neki, ha majd Magyarországon jár, feltétlenül szeretném kárpótolni!

Így hát előkerítettük tszabo69-et, aki elfogadta a gesztust, egyben felajánlott liciten kívül 10 ezer Ft-ot, hogy ezzel is segítse a nemes ügyet, nagy köszönet neki érte ezúton is:(

Sikerült összehozzunk egy találkozót, mert éppen Budapestre készültem. Nagyon örültem, hogy nem kellett a postára bízzam a dolgot, egyrészt így biztos lehettem, hogy a sütik épségben célba érnek, másrészt izgalommal vártam a találkozást.

Előtte való éjszaka sütöttem meg a kekszeket, mert igazán frissen szerettem volna átadni. Sajnos nem fényképeztem, egyrészt villanyfénynél nem nagyon lehet, másnap pedig a kialvatlanságtól eszembe sem jutott. Nagyon örültem, mert a licitáló fiatalemberrel együtt érkezett a felesége és tündéri kislánya is, akit véletlenül éppen Katának hívnak. Nagyon aranyosak, szimpatikusak voltak. Kicsit elbeszélgettünk, de igyekeztek haza 4 hónapos kislányukhoz, aki szerencsére időre és szép súllyal született a világra, de a kórházban látták az icipici emberkéket, akikre ráfér a segítség.

Igazán jó érzés volt találkozni velük, remélem, ők is így gondolják!

5 megjegyzés:

szepyke írta...

Gratulálok, gratulálok, gratulálok!:)))

Latsia írta...

Annyira finom ez a keksz!;-)
Merre találom a receptjét???

Kata írta...

Köszönöm:))

Latsia:

http://katakonyha.blogspot.com/2010/03/segitsuti-makos-zabpelyhes-keksz.html

szerintem azért nem találtad, mert még a múlt hónap végén volt, de igazad van, belinkelem a posztba is.

Andi/cuki írta...

Ez a lemon curd, nagyon jó dolog, ez a süti is fincsi lehet!:-))

Kata írta...

Andi. igen, nagyon jó íze és állaga lett tőle:) Köszi!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin